söndag 4 mars 2012

Someday is here today!



Ciao!
Igår när jag var i frölunda sa min bror till mig att han såg '' Someday'' parfymen av Justin Bieber, vilket jag tvivlade på först, men det var SANT! Nu behöver jag inte längre tro att Marc Jacobs ''LOLA'' parfym är Justins Biebers ''Someday'' parfym, de 2 parfymerna e såå lika!
Den finns i Grand Parfymeri, går inte att missa!
Kul att hans parfym kommit till Sverige.. men ändå känns det som om att Sverige får kak smulorna, då menar jag att parfymen var släppt för länge sedan men kommer nu till Sverige.. Justin kunde lika gärna ha släppt en ny parfym under tiden Someday kom till Sverige!
:P Men iaf, parfymen luktade jättegott och lite sött som en sommar tjej, jag skulle absolut använda den doften året runt och speciellt på våren och sommaren! ;D

De hade bara lagt fram parfymen i en storlek, den var ganska stor och kostade 649:- (om jag inte minns helt fel, men något på 600 var det)!

Då vet ni det Beliebers! <3 Plus Katy Peryys nya parfym ''Purr''är också ute i butik nu (Grand Parfymeri)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar