lördag 7 januari 2012

Demi får ett hjärtligt brev från Selena!

Jag är säker på att det är många därute som vill veta vad som pågår just nu mellan Selena Gomez och Demi Lovato just nu efter den förfärliga händelsen med Demi Lovato, Bråkade dem, blev de vänner igen(enligt vissa källor)? Svaret får ni reda på här nedanför. Läs vidare så kommer ni förstå att Selena Gomez alltid varit vid Demi's sida och är
en riktigt äkta vän som älskar Demi och tror på henne!

Demi Lovato's
styr
ka
och mod und
er det senaste året
har uppmärksammats av
inte bara många av hennes fans, men några av hennes kända vänner inklusive Selena Gomez.

Seventeen Magazine, februari covergirl deltog Seventeen lunch på TheRedbury hotellets Cleo restaurang i Hollywood i onsdags, därtidningens chefredaktör Ann Shoket läste högt ett brev från Gomez via e-post.

"Du har mod-mod att vilja byta till vara bättre för dig själv" Gomez e-post läst, enligt E! Online. "Mängden av respekt jag har för dig är obeskrivlig. Du har gått igenom en av de svåraste kapitlen i ditt liv och jag tackar dig för att vilja dela den resan och gå bort från allt som en bättre människa."

"Tack för att lita på mig och vill ha mig där under den svåra tid", fortsatte Selena. "Jag hoppas du vet hur mycket jag älsk
ar dig och hur stolt jag är över den förebild som du har blivit."
Lovato, som också läsa en an
nan hjärtligt mail från en vän, Kim Kardashian som tackade henne för att vara en "sann vän" och en"inspiration", berättade Seventeen Magazine i emissionen att hon hade gått igenom en tid då hon skulle göra allt och inget till "numb"hennes smärta, innan behandling i slutet av 2010.

"Jag var självmedicinera. Jag gj
or

de saker som att dricka och använda [droger], som många tonåringar gör för att döva sin smärta ", medgav hon.

Hon sa att på den tiden var Selena
Gomez, och kommer alltid att vara,en av de vänner hon kunde räkna med.

"Selena [Gomez] och jag, slås
s ALDRIG. Hon är inte en konfrontativ människa alls, "sade hon
och tillade att hon är någon som k
ommer" ALDRIG lämna mitt liv
oavsett vad som händer "eftersom Selena, som hon träffade under Barney and Friends, och Lovato har" gått igenom så mycket tillsammans. "

Detta var det! Vilka underbara

vänner! Jag hoppas att Demi kommer hitta en bra väg med behandlingarna och att hennes och Sel's vänskap fortsätter så ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar