måndag 9 januari 2012

Grattis till Beyonce och Jay-z

Den lilla flickan ska heta Ivy Blue Carter och kom till världen på sjukhuset Lenox Hill i New York på söndagen. Beyoncé checkade in på sjukhuset under det falska namnet "Ingrid Jackson". Kändisparet ska också ha hyrt hela fjärde våningen på sjukhuset, till den nätta summan av 1,3 miljoner dollar, motsvarande drygt 9 miljoner kronor.
Musikmogulen Russell Simmons bekräftar nedkomsten på Twitter: "Grattis till mina goda vänner Beyonce och Jay-Z".

Visade magen i augusti

I juni sa Beyoncé till CNN:s Pierce Morgan:
- Jag har alltid vetat att jag kommer att få ett barn när jag är 30.
Knappt två månader senare, i slutet av augusti, visade superstjärnan upp en rejält rundad mage på MTV-galan.
När Beyoncé sedan uppträdde inne på Nokia Theater i Los Angeles sa hon till publiken.
- Jag vill att ni ska ställa er upp. Jag vill att ni ska känna kärleken som växer i min mage.
Efter framträdande knäppte hon upp sin klänning och klappade på magen till publikens jubel.

Fejkmage

Under hösten har sedan Beyoncés växande babybula varit en stor snackis.
Först anklagades stjärnan för att magen var fejk, sedan att hon hemlighållit tidpunkten för nedkomsten. Enligt de första uppgifterna skulle Beyoncé föda först i februari, sedan ändrades det till "före nyår". Nu vet vi. Den 8 januari 2012 kom Beyoncé och Jay-Z:s första barn, Ivy Blue Carter, till världen. Välkommen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar