måndag 21 november 2011

Bed Head by Tigi


Helloo där! Jag tänkte göra ett inlägg, för att hålla igång bloggen såklart, och ni vill säker läsa lite nya saker!
Hoppas ni har det bra och läst mycket av Dr beautyfiction inlägg! :)

Idag tänkte jag ta upp en grej, eller en rekommendation då av 2 produkter av märket Tigi, detta är faktiskt de ända ''produkterna'' jag använder för att få den dära snygga glansen i håret som känns så hälsosamt och även luktar goott!
Visst vill vi alla ha det dära
snygga glansiga, skimrande och starka håret! Så vad väntar du på?..

Jag personligen älskar att göra masker, olika förpackningar, ansikts behandlingar osv. eftersom att ta hand om sig själv är en nödvändig sak i livet som man bara vinner på. Men en sak vi kanske inte tagit upp så mycket är vårt hår, tänk dig, vad skulle vi tjejer göra utan vårt hår!?
Tänk dig hur många hår typer det finns i världen, oavsett långt eller kort hår så strävar vi alla efter en sak: Glans!!
Det finns många olika hår produkter där ute, många som rekommenderar olika.. men vem vet riktigt vad som är bra just för dig egentligen? det som är bra och funkar för en person behöver inte funka lika bra för dig!
Jag påstår inte att mitt hår är perfekt osv. eller bara för att jag använder en produkt så är mitt hår räddat, absolut inte, ingens hår är perfekt och det finns ingen produkt som bokstavligen räddar ditt hår helt!
Men ifall du är villig att pröva på
produkter som jag rekommenderar av bra märken, kommer du att se skillnad och det hår du vill se! personligen har jag normalt hår, och jag hoppas att du kommer älska dessa två produkter som jag nu ska rekommendera så kan du själv välja om du vill fortsätta utforska märket Tigi's värld med en massa bra produkter! :D

Detta är Bed Head Ego Boost av märket Tigi!
Du kan använda den på både VÅTT OCH TORRT hår!
Jag använder denna produkten när jag precis kommit ut ut duschen (vått hår), då smörjer jag in det i hela håret!
Även när jag ska till skolan använder jag det på håret, alltså när som helst!
Jag rekommenderar dig att använda den på ditt hår efter att du plattat ditt hår, då kommer det att se helt fantastiskt ut och skina!
Jag får inte glömma en viktig sak, den luktar JÄTTEGOTT!!


















Bed Head After-Party smoothing av märket Tigi!
Denna produkten och den före har inget med varandra att göra eller att detta är andra stegen eller så! haha de är bara rosa båda två, för att de är av samma märe! :)
Denna använder du i TORRT hår! Använd denna för ett silket hår och lenare!
Jag älskar denna, eftersom jag alltid vill ha rakt, lent hår, det är därför jag alltid plattar det(hehhe jag vet dåligt, men det är en vana nu) och folk tror att mitt hår är platt,hahah lurade jag har motsatsen till platt hår, jag har väldigt krulligt hår egentligen! :D gotchaa!
Men i alla fall så använder jag denna oxo när jag plattat mitt hår, så tar jag bara lite och smörjer det in i håret!

For a instantly shiny hair, maybe .. That's why it's called BED HEAD! :D

bye, Diém xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar