lördag 12 november 2011

MINA FACE PRODUKTER!

Heey! Idag tänkte jag göra ett inlägg på bara 3 av alla produkter som jag använder för min ansiktsvård, men det är ju bra eller!! hahah, jag vill ju som alltid bara dela med mig av allt jag kan till er och använder själv och hoppas att ni följer de och får nytta av dem! :) Jah.........jo jag skulle säga att jag älskar dessa produkter som ni ser här och jag har använt de ett ganska långt tag nu och jag REKOMMENDERAR de verkligen till alla, det spelar ingen roll vilken hud typ du än har så finns dessa produkter för normal hud, torr hud, fet hud, bland hud jag själv har normal hud men lite torrare! Jag bara rekommenderar och delar med mig av det jag gillar till er, sen så är det ju upp till er ifall ni är frivilliga att spendera lite pengar på såna hära produkter, inte för att det är dåligt eller så men aa.. va vet ja' . Jag skulle däremot säga att det är jättebra och smart att börja spendera lite mer pengar på ansikts varor som du i slutändan kommer att få resultat och nytta av än att ALLTID köpa kläder, smink eller vad det nu är vi tjejer bestämmer spendera våra pengar på idag. :)
Jag pallar inte skriva ner alla steg för varje produkt nu men jag kan säga att ifall du vill följa mina råd och vill köpa nåt av dessa produkter, kommer du såklart att få all information du behöver när du köper dem, och ifall du inte fått tillräckligt med info av personalen eller om något är oklart så tveka inte, jag är här för alla era frågor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar