onsdag 30 november 2011

I.d Bare minerals! Naturlig skönhet!






Hej, idag ville jag skriva ett inlägg på ett smink märke som är bara soo Amazing och ser naturlig ut och är NATURLIG!
Jag pratar ju såklart om I.d Bare minerals, som är
puder

smink, jag har hela paketet som innehåller 2 nyanser foundation, 1 concealer, 1 blush, 3 olika stora borstar!
I.d Bare minerals är ett jättebra märke och används av många kändisar, dels för att allt smink som kommer ifrån det märket är bokstavligen naturligt alltså gjord
på hälsosamma växter och ifall du glömmer tvätta bort sminket är det ingen fara, sminket är ju bara av växter och absolut inga kemikalier i, (men du måste ju alltid tvätta bort ditt smink ändå).
Det första jag sa när jag fick reda på att detta sminkmärket fanns sa jag "WOW!" och "Puder smink går alltid snabbt bort!..:(" Men det jag inte visste att I.d Bare minerals har en helt egen återfuktingskräm speciellt för alla I.d puder som får ditt smink att hålla hela dagen och det bästa med allt är att det är INTE foundation och därför ser det så naturligt ut men samtidigt snyggt, hur täckande du vill ha bestämmer du själv! Annars är jag ett stort fan av I.d! Du måste pröva det, och kommer älska det!
:D p.s det finns inte bara foundation, blush osv. I.d märket har allt från eyeliner till läppstift!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar