söndag 18 december 2011

DrBeautyFiction & Romella & Jag!


hej,! för er som gillar vår blogg är det jättekul att ni läser och tar till er av det jag och Romella skriver, ger tips på och allt annat! Tack för allt stöd och det betyder mycket att vi har så många läsare och vi uppskattar det verkligen, så tack ska ni ha! <3 :D

Juste eftersom ni ändå läser DrBeautyFiction bloggen kan ni oxo tjäna på att läsa och följa Romellas blogg, jag gillar den och det kommer ni oxo göra, hon har roliga skämt, dikter, mode, och mycket mer, så vad väntar ni på? Följ nuuu!:) Tackk! xx

Och när ni ändå läser detta inlägget, skulle jag bli jätteglad om ni skulle vilja checka in min youtube kanal och hälsa på ofta för nya videosar! http://www.youtube.com/DiemStar97 Kommentera gärna och ge mig en eller flera ''like'' :D tack! xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar