fredag 16 december 2011

Hejj..


Hej, jag ska duscha snart men ville bara snabbt göra ett inlägg! :) Jag ska snart pröva havre skrubben som jag skrev om sist, och se hur det går! :D
Jag har även förälskat mig i en rengöring som jag bara använder för ögonlocken (rengöra/smink)
, assa den e så bra att jag inte kan släppa taget om den, som ni ser på bilden så ser den ut så här och det som gjorde att jag började gilla denna produkten ännu mer var att när jag rengjorde mina ögonlock med denna Garnier druv mjölken så har jag många gånger fått den i ögonen UTAN ATT DET SVIDER ELLER IRRITERAS! (på mig är det så i alla fall) och det tycker jag är amazing! Jag rengör hela ansiktet med andra produkter som jag måste hålla bort från ögon området, så jag är väldigt glad över att jag hittat denna produkten! :) och jag rekommenderar den bokstavligt! <3

Aja, ska dra och duscha och se hur det går med havre skrubben!

bye//Diém

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar